Referent - právní auditor oddělení Metodiky majetku a právního auditu odboru Majetkové metodiky
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent - právní auditor oddělení Metodiky majetku a právního auditu odboru Majetkové metodiky
V rámci odboru Majetkové metodiky nabízíme odborně zajímavou práci s příležitostí k dalšímu profesnímu rozvoji.
Hlavní náplní práce na nabízené pozici je:
- zpracování vnitřních předpisů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu
- účast na metodickém řízení a koordinaci oblasti uzavírání smluv a oblasti právního auditu (např. tvorba a úprava smluvních či jiných dokumentů a standardů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu)
- vypracovávání právních stanovisek a vyjádření pro potřeby generální ředitelky, náměstků a dalších vedoucích zaměstnanců na Ústředí
- zpracovávání právních stanovisek (s výjimkou § 13 zákona č. 201/2002 Sb.) týkajících se aplikace právních předpisů upravujících hospodaření s majetkem státu pro organizační složky státu, státní organizace, kraje a obce, případně další právnické osoby
- zajišťování právního auditu právních jednání v kompetenci generální ředitelky a náměstků
- zpracování připomínek k právním předpisům v rámci mezirezortního připomínkového řízení (eKLEP) a v rámci vnitřního připomínkového řízení (resort MF)
- poskytování součinnosti samostatnému oddělení Veřejných zakázek v oblasti právní, součinnost při přípravě návrhů smluv v oblasti veřejných zakázek
Jaké jsou naše požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu akreditovaném dle zákona č. 111/1998 Sb. v oboru právo, nebo nostrifikace zahraničního vysokoškolského vzdělání v obsahově obdobném studijním programu
- vhodné i pro absolventy
- znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (např. zákona č. 219/2000 Sb., zákona č. 201/2002 Sb., aj.)
- aktivní a samostatný přístup k zadaným úkolům, dobré organizační a komunikační schopnosti, kultivovaný písemný projev v českém jazyce, pečlivost
- praxe v oblasti majetkoprávní problematiky výhodou
- znalost práce s PC (MS Office)
- praxe ve veřejné správě výhodou
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
Co nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (12. platová třída), dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
- možnost občasné práce z domova
- lidský přístup a přátelský kolektiv
- stabilní zaměstnání
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
- možnost profesního růstu, odborná školení
- stravenková karta, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Lze dohodnout i zkrácený úvazek
Termín nástupu:
- dle dohody
Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 3. června 2025 na adresu elektronické pošty:podatelna@uzsvm.gov.cz
předmět e-mailu: VŘ právní auditor MMPA
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 03. 06. 2025
Mám zájem