Referent/referentka oddělení Rychnov nad Kněžnou odboru Odloučené pracoviště Náchod
referent/referentka oddělení Rychnov nad Kněžnou odboru Odloučené pracoviště Náchod
Požadavky na uchazeče:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- praxe ve státní správě výhodou
- znalost zákona č. 219/2000 Sb., katastru nemovitostí a zákona č. 256/2013 Sb., orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou
- znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
Charakteristika pracovního místa:
- zajišťování správy jednotlivých částí souboru majetku státu v územní působnosti odboru OP Náchod, s kterými je Úřad příslušný hospodařit dle § 9, 10 a 11 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 62/2001 Sb.
- přebírání majetku, který na základě zákona o majetku, jiných zákonů, děděním, darem, rozhodnutím příslušného orgánu, mezinárodní smlouvou nebo na základě jiných skutečností stanovených zákony připadá do vlastnictví České republiky dle § 10 a 11 zákona č. 219/2000 Sb., v územní působnosti oddělení Rychnov nad Kněžnou, a s tím spojené veškeré právní úkony
- zabezpečování vymáhání pohledávek vzniklých na základě zák. č. 219/2000 Sb. o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích v působnosti odboru
- příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu, s nímž je podle § 9, 10 a 11 zákona o majetku, příslušný hospodařit Úřad v územní působnosti oddělení majetku Rychnov nad Kněžnou v modulech ISMS a eSSL
- zajišťování zápisů vlastnických a jiných věcných práv do katastru nemovitostí v územní působnosti oddělení majetku Rychnov nad Kněžnou
- plnění dalších povinnosti stanovených ZMS, zejména § 14 až 16, včetně přípravy podkladů pro úhradu nákladů spojených s přebíráním majetku oddělení Rychnov nad Kněžnou
- vyřizování záležitostí a dotazů občanů a organizací ve svěřených agendách v rámci působnosti oddělení majetku Rychnov nad Kněžnou
- řešení agendy neznámého vlastníka
- vedení jednotné evidenci informací v systémech ISMS a eSSL
Co nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (9. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
- možnost home office až 4 dny v měsíci
- lidský přístup a přátelský kolektiv
- stabilní zaměstnání
- možnost profesního růstu, odborná školení
- příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
- místo výkonu práce: Rychnov nad Kněžnou
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Termín nástupu:
- dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 30. června 2025 na adresu elektronické pošty: ilona.labikova@uzsvm.gov.cz
předmět e-mailu: VŘ ref. Rychnov nad Kněžnou
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Ing. Ilona Labíková Horova 180
502 06 Hradec Králové
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 30. 06. 2025