Referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru Odloučené pracoviště Pardubice

06.06.2025 - Pardubice

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru Odloučené pracoviště Pardubice

 

Požadavky na uchazeče:

 

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • praxe ve státní správě výhodou
  • adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
  • samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
  • ovládání účetnictví zejména rozpočtových organizací výhodou
  • znalost práce s PC (MS Office, Internet), znalost práce v programu SAP, eSSL a ASPI výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost

 

Charakteristika pracovního místa:

 

  • komplexní zajišťování majetkové správy, rozpis ukazatelů rozpočtu a sledování jeho čerpání na správu majetku v působnosti odboru Odloučeného pracoviště Pardubice (dále jen „OP“)
  • zajišťování činností spojených s provozem, správou a údržbou majetku, s nímž je Úřad v územní působnosti odboru OP příslušný hospodařit dle § 9 zákona č. 219/2000 Sb. o majetku, který potřebuje k vlastní činnosti
  • zajišťování podkladů pro administraci veřejných zakázek zadávaných na odboru OP
  • zajišťování materiálně technického zásobování odboru OP včetně vedení předepsané evidence
  • zajišťování provozu služebních motorových vozidel odboru OP, jejich údržbu, opravy, modernizaci a vedení veškeré předepsané evidence
  • zajišťování jednotné evidenci informací v systémech (eSSL, SNSN, CRAB)
  • zajišťuje plnění úkolů v oblasti Centrálního registru administrativních budov (CRAB) včetně přípravy a provádění fyzických prohlídek státních a nestátních administrativních budov v okrese Pardubice
  • provádění identifikací objektů a pozemků v terénu a práce s údaji v CRAB
  • příprava výkazů za objekty spravované odborem OP
  • podílení se na provedení inventarizace movitého a nemovitého majetku v působnosti odboru OP

 

Co nabízíme:

 

  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (9. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
  • možnost home office až 4 dny v měsíci
  • lidský přístup a přátelský kolektiv
  • stabilní zaměstnání
  • možnost profesního růstu, odborná školení
  • příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
  • místo výkonu práce: Pardubice

 

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Termín nástupu:

  • dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok

 

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 13. července 2025 na adresu elektronické pošty: ilona.labikova@uzsvm.gov.cz

předmět e-mailu: VŘ ref. Pardubice

 

nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Ing. Ilona Labíková Horova 180

502 06 Hradec Králové

 

Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 13. 07. 2025

Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.