Referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru Odloučené pracoviště Pardubice
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Hospodářské správy odboru Odloučené pracoviště Pardubice
Požadavky na uchazeče:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- praxe ve státní správě výhodou
- adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
- ovládání účetnictví zejména rozpočtových organizací výhodou
- znalost práce s PC (MS Office, Internet), znalost práce v programu SAP, eSSL a ASPI výhodou
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
Charakteristika pracovního místa:
- komplexní zajišťování majetkové správy, rozpis ukazatelů rozpočtu a sledování jeho čerpání na správu majetku v působnosti odboru Odloučeného pracoviště Pardubice (dále jen „OP“)
- zajišťování činností spojených s provozem, správou a údržbou majetku, s nímž je Úřad v územní působnosti odboru OP příslušný hospodařit dle § 9 zákona č. 219/2000 Sb. o majetku, který potřebuje k vlastní činnosti
- zajišťování podkladů pro administraci veřejných zakázek zadávaných na odboru OP
- zajišťování materiálně technického zásobování odboru OP včetně vedení předepsané evidence
- zajišťování provozu služebních motorových vozidel odboru OP, jejich údržbu, opravy, modernizaci a vedení veškeré předepsané evidence
- zajišťování jednotné evidenci informací v systémech (eSSL, SNSN, CRAB)
- zajišťuje plnění úkolů v oblasti Centrálního registru administrativních budov (CRAB) včetně přípravy a provádění fyzických prohlídek státních a nestátních administrativních budov v okrese Pardubice
- provádění identifikací objektů a pozemků v terénu a práce s údaji v CRAB
- příprava výkazů za objekty spravované odborem OP
- podílení se na provedení inventarizace movitého a nemovitého majetku v působnosti odboru OP
Co nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (9. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
- možnost home office až 4 dny v měsíci
- lidský přístup a přátelský kolektiv
- stabilní zaměstnání
- možnost profesního růstu, odborná školení
- příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
- místo výkonu práce: Pardubice
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Termín nástupu:
- dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 13. července 2025 na adresu elektronické pošty: ilona.labikova@uzsvm.gov.cz
předmět e-mailu: VŘ ref. Pardubice
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Ing. Ilona Labíková Horova 180
502 06 Hradec Králové
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 13. 07. 2025