Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem odboru Odloučené pracoviště Opava
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem odboru Odloučené pracoviště Opava
Požadavky na uchazeče:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou
samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost
znalost práce s PC (MS Office, Internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
Charakteristika pracovního místa:
komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Opava
vedení evidence a správa majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 zákona o majetku č. 219/2000 Sb. Úřad příslušný hospodařit
příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu
kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek a včasné provádění nezbytných úkonů k jejich vymožení
inventarizace majetku
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 9. platová třída (platové rozpětí od 23.110,- do 33.220,-)
Předpokládaný nástup: od 1. července 2025, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Opava
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem včetně možného termínu nástupu zasílejte do 19. května 2025 na e-mailovou adresu: barbora.bitalova@uzsvm.cz
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Ostrava
Lihovarská 1335/9
716 10 Ostrava - Radvanice
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 19. 05. 2025
Mám zájem