Právní auditor/auditorka oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
právní auditor/auditorka oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
Požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
zkušenosti se správou majetku výhodou
zkušenosti ve státní správě výhodou
znalost zákona č. 219/2000 Sb. a orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost
aktivní přístup k řešení problémů
znalost práce s PC (MS Office, Internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
Charakteristika pracovního místa:
vyplývá zejména ze zákona č. 201/2002 Sb. a zákona 219/2000 Sb.
zpracovávání podkladů pro podání k soudům, správním úřadům a jiným orgánům
provádění komplexní právní kontroly - audit právních jednání
vypracovávání smluv, právních stanovisek a vyjádření v oblasti nakládání s majetkem státu
specializovaná odborná činnosti v oblasti majetkoprávní a restituční
metodická činnost v oblasti majetkoprávní
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 12. platová třída (platové rozpětí od 28.650,- do 41.520,-)
Předpokládaný nástup: od 1. července 2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Ostrava
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem včetně možného termínu nástupu zasílejte do 22. května 2025 na e-mailovou adresu: barbora.bitalova@uzsvm.gov.cz
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Ostrava
Lihovarská 1335/9
716 10 Ostrava - Radvanice
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 22. 05. 2025
Mám zájem